2008年10月15日 星期三

幼稚園

十月開始,要幫囡囡報讀下年的幼稚園,一時要留意心儀的幼稚園有冇開放日,有的話又要預時間去參選一下,既睇環境又睇校風、再留意教師如何對我的囡囡、有機會的更想知道她畢業的小朋友會派到那一間小學 ... ... 唉 ... ... 現在香港的父母真係好辛苦。再者睇到我地覺得合適的又唔知呀女適合與否,再想想又唔知道會唔會有更好的幼稚園呢?

不去想了,現在決定只報三間幼稚園:

觀塘浸信會幼稚園 (喜歡她的校園環境,又近我們的住處,而且是觀塘區較有口碑的幼稚園)

香港基督教服務處觀塘幼兒學校 (很近我們的住處,而且是很多朋友推崇的幼稚園,但她的校園較小,又要讀全日喎)

香港培正小學幼稚園 (好多人都想報讀就係因為佢可以由幼稚園、小學、中學一條龍,而且係有口碑的一所學校,但係就難入又就算入到都可能係好辛苦)
 
是那一間,好快就有答案!

0 個意見:

張貼留言

訂閱 張貼留言 [Atom]

<< 首頁